Питання-відповідь

Помилки в роботі сервіса

Питання: Я не можу зайти в систему (Авторизуватись)

    Відповідь:
  • Перевірте правильність введеного логіна, пароля, обраної розкладки клавіатури, чи включена клавіша Caps Lock.
  • Спробуйте перезапустити ваш браузер.
  • Спробуйте скористатися іншим браузером.
  • Перевірте, чи включені cookies в браузері (якщо ні, включіть їх). У будь-якому випадку дана проблема пов'язана зі збереженням cookies. Спробуйте очистити cookies у своєму браузері.

Питання: Що робити, якщо після введення пароля і спробі використовувати будь-який пункт меню інтерфейсу розсилок, система знову перенаправляє на сторінку авторизації? На іншому комп'ютері все працює нормально.

Відповідь: Перевірте, чи включені cookies в браузері (якщо ні, включіть їх). У будь-якому випадку дана проблема пов'язана зі збереженням cookies. Спробуйте перезапустити ваш браузер.


Питання: У мене не працює ...

Відповідь: Уважно прочитайте опис до обраної функції. Якщо виконані всі вимоги в описі, можливо, були внесені зміни до цього розділу, але вам випливає застаріла інформація з кешу браузера. Спробуйте примусово перезавантажити інформацію, натиснувши в браузері поєднання клавіш CTRL + F5.

Мій аккаунт

Питання: Як можна укласти договір?

Відповідь: Договір ви можете укласти в Особистому кабінеті, в розділі «Персональні налаштування» (кнопка «Укласти Договір»).


Питання: Чи можу я не укладати договір?

Відповідь: Для відправки повідомлень через наш сервіс досить зареєструватися на нашому сайті, договір не обов'язковий.


Питання: Я забув свій пароль, що робити?

Відповідь: Ви можете відновити пароль на сторінці авторизації, вибравши пункт «Забули пароль». Для цього необхідно буде ввести в запропонованій формі ваш номер телефону / логін, під яким ви зареєстровані в нашому сервісі. У відповідь система надішле вам СМС з реєстраційними даними.


Питання: Мій пароль став відомий іншим людям, як тепер його поміняти?

Відповідь: Ви можете самостійно змінити пароль до вашого облікового запису. Для цього вам необхідно перейти в «Персональні налаштування» і натиснути кнопку «Змінити пароль». Потім виконайте дії відповідно до запропонованої інструкції.


Питання: Як змінити логін?

Відповідь: Перейдіть в розділ «Персональні налаштування», натисніть кнопку «Змінити логін».

Створення та відправлення розсилки

Питання: На номери яких операторів можна відправляти SMS?

Відповідь: На цей час ми надаємо можливість відправляти СМС-повідомлення на номери всіх українських мобільних операторів.


Питання: Які тимчасові обмеження на відправку і доставку SMS існують в нічні години?

Відповідь: Масові розсилки відправляються відповідно до комендантської години та доставляються з 8:00 до 20:00 в будні та з 11:00 до 18:00 у вихідні та святкові дні. Якщо масова розсилка по будь-якої причини буде запланована на нічний час, вона буде зроблена відразу після закінчення комендантської години.


Питання: Яка кількість символів допустима для одного повідомлення?

Відповідь: При підрахунку кількості символів в повідомленні враховуються знаки, пробіли, символи перенесення рядка.

    Максимально допустима довжина одного СМС-повідомлення:
  • кирилиця — 70 символів;
  • латиниця — 160 символів.

Якщо кількість символів перевищує зазначене, повідомлення автоматично ділиться на кілька частин, виходить, так зване, довге SMS. Оплата здійснюється окремо за кожну частину.

    Обмеження для кожної частини довгого СМС-повідомлення:
  • кирилиця — 67 символів;
  • латиниця — 153 символу.
(6 байтів використовується для передачі технічної інформації)

Оператори мобільного зв'язку не гарантують доставку довгих повідомлень!


Питання: Що станеться, якщо одна або кілька частин одного довгого повідомлення не будуть доставлені абоненту?

Відповідь:

    Залежно від моделі телефону:
  • буде показана тільки частина повідомлення;
  • абонент взагалі не отримає нічого, але оплата буде нарахована за кожну частину довгого SMS.

Питання: Які бувають статуси у повідомлень і що вони означають?

Відповідь:

  • «Доставлено» — присвоюється повідомленням при отриманні відповідного звіту від СМС-центру оператора.
  • «Відправлено» — повідомлення було надіслане мобільному оператору, але не доставлено абоненту, при цьому термін його доставки ще не закінчився.
  • «Доставка неможлива» — повідомлення надіслано на номер абонента, якого не існує, він відключений оператором, на ньому заблокований прийом повідомлень мобільним оператором (часто дана послуга активується для контрактних абонентів), виникли помилки в протоколі передачі даних між терміналом абонента та базовою станцією оператора.
  • «Закінчився термін доставки». При формуванні розсилки ви самі визначаєте час, протягом якого мобільним оператором повинні здійснюватися спроби доставити повідомлення абоненту. Якщо в заданий термін це зробити не вийшло, SMS присвоюється відповідний статус. Основні причини невдачі — абонент знаходиться поза зоною покриття мережі або в роумінгу (за кордоном), з даного номера встановлено переадресацію на інший номер телефону.
  • «Недостатньо коштів». Для кожного цілого повідомлення в момент формування розсилки система перевіряє баланс. І якщо сума для відправки повідомлення визнана недостатньою, з'являється відповідний статус.
  • «Зупинено користувачем». Розсилка припинена вами.

Питання: Я відправив повідомлення, в статусі зазначено, що повідомлення доставлено, але на телефон повідомлення не прийшли.

Відповідь: Статус «доставлено» для повідомлень встановлюється при отриманні відповідного звіту від SMS-центру оператора, тому така ситуація можлива тільки при помилках в роботі SMS-центру оператора.


Питання: У детальному звіті по розсилці зараз вказано «Відправлено: 59 2.3%», і це число не змінюється протягом кількох годин. Коли повідомлення буде доставлено?

Відповідь: Стан «Відправлено» встановлюється для повідомлень, які були передані мобільному оператору, але не були доставлені абоненту і термін їх доставки ще не закінчився.

    Повідомлення не може бути доставлене абонентові у тому разі, якщо:
  • його телефон вимкнений;
  • абонент знаходиться поза зоною обслуговування мережі оператора;
  • пам'ять телефону заповнена.

Якщо повідомлення не буде доставлене протягом зазначеного при створенні розсилки терміну — для нього буде встановлено статус «Закінчився термін доставки».


Питання: Чому частина повідомлень отримують статус «Недостатньо коштів», хоча на моєму балансі є потрібна сума?

Відповідь: Баланс перевіряється системою в момент формування розсилки. І якщо ви поповнюєте рахунок вже після її створення, баланс автоматично не перераховується. Для цього вам потрібно зайти в деталізацію звіту і виконати дві дії: «Зупинити» розсилку і «Відновити» її.

Після цього кошти будуть перераховані системою з урахуванням вашого поточного балансу. Причому тільки для тих повідомлень, які раніше отримали статус «Недостатньо коштів». Потім розсилка буде продовжена.


Питання: Я сформував розсилку, але помітив помилку. Як мені зупинити розсилку, щоб відредагувати текст?

Відповідь: Зайдіть в деталізацію вашого звіту і натисніть кнопку «Зупинити». Всі повідомлення, які до цього моменту не були відправлені, перейдуть в статус «Зупинено користувачем». Всі кошти за ці повідомлення повернуться на ваш баланс.Коригування тексту, номера відправника для вже сформованої розсилки неможлива. Вам необхідно створити нову розсилку.


Питання: Чому створені відкладені розсилки з активацією по часу не були зроблені і відсутні в статистиці?

Відповідь: Якщо розсилки в статистиці відсутні, це означає, що вони були створені неправильно або не були створені взагалі.

Робота з контактами

Питання: Чи існує можливість експортувати контакти?

Відповідь: Так, для цього вам необхідно помістити потрібні контакти в обрані групи, однакові для всіх цих контактів.


Питання: Чи є можливість імпортувати контакти в конкретну групу, а не обирати її для кожного контакту окремо?

Відповідь: Всі контакти, імпортовані за один раз, можна помістити в обрані групи, однакові для всіх цих контактів.


Питання: Як додати контакти в Особистий кабінет?

Відповідь: Для того, щоб додати контакти на сайт, ви заходите у розділ «Контакти, натискаєте кнопку «Створити Контакти» і обираєте зручний для вас спосіб:

  • Для додавання одного номера — обираєте розділ: «Додати один контакт вручну»;
  • Для додавання декількох номерів з файлу txt або документа Word — обираєте розділ: «Ручне введення декількох номерів»;
  • Для додавання з файлу Excel — обираєте пункт: «Контакти з книги Excel або текстового файлу» (розмір файлу не повинен перевищувати 5 Мб);
  • Для додавання контактів з облікового запису Google — обираєте розділ: «Імпортувати контакти з Google».

Питання: Чи можна додавати в текст повідомлення додаткові символи при відправленні (т.з. Емодзі)?

Відповідь: При відправленні повідомлень є можливість додавання спеціальних символів. Для цього вам необхідно при створенні розсилки вставити потрібний вам символ в поле Текст повідомлення. Обов'язково враховуйте, що один Емодзі може займати більше ніж 1 символ, після його додавання програма пропише вам коректну кількість символів. Якщо повідомлення буде складатися з декількох частин і на межі цих повідомлень буде прописаний Емодзі, то для коректного відображення символ може бути перенесений у наступне повідомлення. При відправці повідомлень, що містять спеціальні символи, рекомендуємо перед проведенням масової розсилки відправити тестові повідомлення для перевірки коректності відправлення.

Відправлення повідомлень у Viber

Питання: Як надіслати повідомлення через Viber?

Відповідь: Для надсилання повідомлень через Viber необхідно зареєструвати ім'я відправника Viber. Для цього заповнюєте форму реєстрації в особистому кабінеті та гарантійний лист на фірмовому бланку компанії.


Питання: Що таке ім'я відправника Viber?

Відповідь: Ім'я відправника – це ім'я, від якого клієнт отримує повідомлення. Як правило, використовується назва бренду. Ім'я відправника Viber може бути до 30 символів, як латиницею, так і кирилицею. Активація імені триває від 1 до 5 днів. Після успішної активації ім'я отримує піктограму верифікації.


Питання: Чи є абонентська плата за Viber-розсилку?

Відповідь: За проведення Viber-розсилки немає абонентської плати, але, якщо Ви хочете використовувати своє ім'я, є обов'язковий місячний платіж у розмірі 7500 грн, які необхідно сплачувати щомісяця. У цю суму входить вартість розсилки. Якщо вартість об'єму повідомлень виходить за рамки абонентської плати, їх відправку необхідно оплачувати окремо.


Питання: Чи можна надсилати повідомлення Viber без реєстрації імені відправника?

Відповідь: Так, якщо Ви не бажаєте реєструвати своє ім'я відправника Viber, Ви можете надсилати повідомлення від нашого стандартного імені. У цьому випадку Ви оплачуєте лише вартість повідомлення.


Питання: Які повідомлення можна надсилати у Viber?

Відповідь: У Viber Ви можете надсилати два типи повідомлень: рекламні та транзакційні. Для рекламних повідомлень є низка обмежень за тематикою. Перед надсиланням транзакційних повідомлень необхідно узгодити з Viber шаблон повідомлення.


Питання: Які повідомлення не можна надсилати через Viber?

Відповідь: Через Viber не можна надсилати повідомлення, наступних тематик:

  • Політичні партії та організації.
  • Азартні ігри та трейдинг – онлайн/офлайн казино, ставки, лотереї, криптовалюта, бінарні опціони та трейдингові компанії.
  • Кредити/кредитні організації та ломбарди, якщо ці послуги не пропонуються зареєстрованими фінансовими установами, такими як банки або з дозволу банку.
  • Контент сексуального характеру та будь-який контент для дорослих.
  • Тютюнова продукція.
  • Алкогольна продукція.
  • Компанії, що займаються торгівлею зброї та заборонених препаратів.
  • Портали та блоги, які не контролюють/модерують контент, що публікується користувачами.
  • Релігійні організації, включаючи церкви, храми, мечеті тощо.
  • Онлайн спіритичні послуги, такі як читання карт таро, астрологічні карти та прогнози і т.п.
  • Сервіси, які можуть вважатися конкурентами Viber. (Instagram, Telegram, WhatsApp, Facebook та будь-яких інших соціальних мереж та програм для обміну повідомленнями/дзвінків.)

Питання: Що робити, якщо клієнт не має Viber?

Відповідь: Тим клієнтам, хто не має Viber, повідомлення можуть автоматично перенаправлятися в SMS. Цю функцію можна настроїти під час створення розсилки.


Питання: Що можна надсилати у Viber розсилці окрім тексту?

Відповідь: у Viber розсилці окрім тексту, Ви також можете надіслати картинку та кнопку. Картинка має бути у розмірі jpg та png. Максимальний розмір – 1600*1200, до 2 Мб. Кнопка може містити посилання до 19 символів.

Формування цін на SMS та Viber

Питання: Який базовий тариф після реєстрації на сайті?

Відповідь: Після реєстрації для всіх клієнтів автоматично встановлюється базовий тариф — 0.979 грн за кожне надіслане SMS-повідомлення.


Питання: Як можна отримати знижений тариф?

Відповідь: Існує два варіанти.
Єдиноразове поповнення: Якщо клієнт хоче знизити тариф, наприклад, до 0.939 грн, потрібно поповнити баланс одним платежем на суму від 10 001 SMS. Знижена вартість активується автоматично і діє в місяці поповнення та наступному.
Накопичувальний підхід: Клієнт може поповнювати баланс частинами протягом місяця та відправляти SMS за стандартною ціною 0.979 грн. Якщо загальна кількість SMS за місяць перевищує 10 001 повідомлення, тариф на наступний місяць автоматично знизиться до 0.939 грн. Перерахунок вартості відбувається кожного 2 числа місяця.


Питання: Як перейти на тариф за доставлені повідомлення?

Відповідь: Для переходу на тариф за доставлені SMS необхідно звернутися до менеджера з обслуговування клієнтів для налаштування індивідуального тарифного плану. У цьому випадку:
вартість SMS буде на 0.01 грн вища, ніж стандартний тариф;
вартість Viber-розсилки — на 0.03 грн вища, ніж у загальному прайсі.


Не знайшли відповідь на своє питання?

Заповніть форму зворотного зв'язку і ми обов'язково дамо вам відповідь.

SMS-fly © 2012-2025 All Rights Reserved