Питання-відповідь

Помилки в роботі сервіса

Питання: Я не можу зайти в систему (Авторизуватись)

    Відповідь:
  • Перевірте правильність введеного логіна, пароля, обраної розкладки клавіатури, чи включена клавіша Caps Lock.
  • Спробуйте перезапустити ваш браузер.
  • Спробуйте скористатися іншим браузером.
  • Перевірте, чи включені cookies в браузері (якщо ні, включіть їх). У будь-якому випадку дана проблема пов'язана зі збереженням cookies. Спробуйте очистити cookies у своєму браузері.

Питання: Що робити, якщо після введення пароля і спробі використовувати будь-який пункт меню інтерфейсу розсилок, система знову перенаправляє на сторінку авторизації? На іншому комп'ютері все працює нормально.

Відповідь: Перевірте, чи включені cookies в браузері (якщо ні, включіть їх). У будь-якому випадку дана проблема пов'язана зі збереженням cookies. Спробуйте перезапустити ваш браузер.


Питання: У мене не працює ...

Відповідь: Уважно прочитайте опис до обраної функції. Якщо виконані всі вимоги в описі, можливо, були внесені зміни до цього розділу, але вам випливає застаріла інформація з кешу браузера. Спробуйте примусово перезавантажити інформацію, натиснувши в браузері поєднання клавіш CTRL + F5.

Мій аккаунт

Питання: Як можна укласти договір?

Відповідь: Договір ви можете укласти в Особистому кабінеті, в розділі «Персональні налаштування» (кнопка «Укласти Договір»).


Питання: Чи можу я не укладати договір?

Відповідь: Для відправки повідомлень через наш сервіс досить зареєструватися на нашому сайті, договір не обов'язковий.


Питання: Я забув свій пароль, що робити?

Відповідь: Ви можете відновити пароль на сторінці авторизації, вибравши пункт «Забули пароль». Для цього необхідно буде ввести в запропонованій формі ваш номер телефону / логін, під яким ви зареєстровані в нашому сервісі. У відповідь система надішле вам СМС з реєстраційними даними.


Питання: Мій пароль став відомий іншим людям, як тепер його поміняти?

Відповідь: Ви можете самостійно змінити пароль до вашого облікового запису. Для цього вам необхідно перейти в «Персональні налаштування» і натиснути кнопку «Змінити пароль». Потім виконайте дії відповідно до запропонованої інструкції.


Питання: Як змінити логін?

Відповідь: Перейдіть в розділ «Персональні налаштування», натисніть кнопку «Змінити логін».

Створення та відправлення розсилки

Питання: На номери яких операторів можна відправляти SMS?

Відповідь: На цей час ми надаємо можливість відправляти СМС-повідомлення на номери всіх українських мобільних операторів.


Питання: Які тимчасові обмеження на відправку і доставку SMS існують в нічні години?

Відповідь: Масові розсилки відправляються відповідно до комендантської години та доставляються з 8:00 до 20:00 в будні та з 11:00 до 18:00 у вихідні та святкові дні. Якщо масова розсилка по будь-якої причини буде запланована на нічний час, вона буде зроблена відразу після закінчення комендантської години.


Питання: Яка кількість символів допустима для одного повідомлення?

Відповідь: При підрахунку кількості символів в повідомленні враховуються знаки, пробіли, символи перенесення рядка.

    Максимально допустима довжина одного СМС-повідомлення:
  • кирилиця — 70 символів;
  • латиниця — 160 символів.

Якщо кількість символів перевищує зазначене, повідомлення автоматично ділиться на кілька частин, виходить, так зване, довге SMS. Оплата здійснюється окремо за кожну частину.

    Обмеження для кожної частини довгого СМС-повідомлення:
  • кирилиця — 67 символів;
  • латиниця — 153 символу.
(6 байтів використовується для передачі технічної інформації)

Оператори мобільного зв'язку не гарантують доставку довгих повідомлень!


Питання: Що станеться, якщо одна або кілька частин одного довгого повідомлення не будуть доставлені абоненту?

Відповідь:

    Залежно від моделі телефону:
  • буде показана тільки частина повідомлення;
  • абонент взагалі не отримає нічого, але оплата буде нарахована за кожну частину довгого SMS.

Питання: Які бувають статуси у повідомлень і що вони означають?

Відповідь:

  • «Доставлено» — присвоюється повідомленням при отриманні відповідного звіту від СМС-центру оператора.
  • «Відправлено» — повідомлення було надіслане мобільному оператору, але не доставлено абоненту, при цьому термін його доставки ще не закінчився.
  • «Доставка неможлива» — повідомлення надіслано на номер абонента, якого не існує, він відключений оператором, на ньому заблокований прийом повідомлень мобільним оператором (часто дана послуга активується для контрактних абонентів), виникли помилки в протоколі передачі даних між терміналом абонента та базовою станцією оператора.
  • «Закінчився термін доставки». При формуванні розсилки ви самі визначаєте час, протягом якого мобільним оператором повинні здійснюватися спроби доставити повідомлення абоненту. Якщо в заданий термін це зробити не вийшло, SMS присвоюється відповідний статус. Основні причини невдачі — абонент знаходиться поза зоною покриття мережі або в роумінгу (за кордоном), з даного номера встановлено переадресацію на інший номер телефону.
  • «Недостатньо коштів». Для кожного цілого повідомлення в момент формування розсилки система перевіряє баланс. І якщо сума для відправки повідомлення визнана недостатньою, з'являється відповідний статус.
  • «Зупинено користувачем». Розсилка припинена вами.

Питання: Я відправив повідомлення, в статусі зазначено, що повідомлення доставлено, але на телефон повідомлення не прийшли.

Відповідь: Статус «доставлено» для повідомлень встановлюється при отриманні відповідного звіту від SMS-центру оператора, тому така ситуація можлива тільки при помилках в роботі SMS-центру оператора.


Питання: У детальному звіті по розсилці зараз вказано «Відправлено: 59 2.3%», і це число не змінюється протягом кількох годин. Коли повідомлення буде доставлено?

Відповідь: Стан «Відправлено» встановлюється для повідомлень, які були передані мобільному оператору, але не були доставлені абоненту і термін їх доставки ще не закінчився.

    Повідомлення не може бути доставлене абонентові у тому разі, якщо:
  • його телефон вимкнений;
  • абонент знаходиться поза зоною обслуговування мережі оператора;
  • пам'ять телефону заповнена.

Якщо повідомлення не буде доставлене протягом зазначеного при створенні розсилки терміну — для нього буде встановлено статус «Закінчився термін доставки».


Питання: Чому частина повідомлень отримують статус «Недостатньо коштів», хоча на моєму балансі є потрібна сума?

Відповідь: Баланс перевіряється системою в момент формування розсилки. І якщо ви поповнюєте рахунок вже після її створення, баланс автоматично не перераховується. Для цього вам потрібно зайти в деталізацію звіту і виконати дві дії: «Зупинити» розсилку і «Відновити» її.

Після цього кошти будуть перераховані системою з урахуванням вашого поточного балансу. Причому тільки для тих повідомлень, які раніше отримали статус «Недостатньо коштів». Потім розсилка буде продовжена.


Питання: Я сформував розсилку, але помітив помилку. Як мені зупинити розсилку, щоб відредагувати текст?

Відповідь: Зайдіть в деталізацію вашого звіту і натисніть кнопку «Зупинити». Всі повідомлення, які до цього моменту не були відправлені, перейдуть в статус «Зупинено користувачем». Всі кошти за ці повідомлення повернуться на ваш баланс.Коригування тексту, номера відправника для вже сформованої розсилки неможлива. Вам необхідно створити нову розсилку.


Питання: Чому створені відкладені розсилки з активацією по часу не були зроблені і відсутні в статистиці?

Відповідь: Якщо розсилки в статистиці відсутні, це означає, що вони були створені неправильно або не були створені взагалі.

Робота з контактами

Питання: Чи існує можливість експортувати контакти?

Відповідь: Так, для цього вам необхідно помістити потрібні контакти в обрані групи, однакові для всіх цих контактів.


Питання: Чи є можливість імпортувати контакти в конкретну групу, а не обирати її для кожного контакту окремо?

Відповідь: Всі контакти, імпортовані за один раз, можна помістити в обрані групи, однакові для всіх цих контактів.


Питання: Як додати контакти в Особистий кабінет?

Відповідь: Для того, щоб додати контакти на сайт, ви заходите у розділ «Контакти, натискаєте кнопку «Створити Контакти» і обираєте зручний для вас спосіб:

  • Для додавання одного номера — обираєте розділ: «Додати один контакт вручну»;
  • Для додавання декількох номерів з файлу txt або документа Word — обираєте розділ: «Ручне введення декількох номерів»;
  • Для додавання з файлу Excel — обираєте пункт: «Контакти з книги Excel або текстового файлу» (розмір файлу не повинен перевищувати 5 Мб);
  • Для додавання контактів з облікового запису Google — обираєте розділ: «Імпортувати контакти з Google».

Питання: Чи можна додавати в текст повідомлення додаткові символи при відправленні (т.з. Емодзі)?

Відповідь: При відправленні повідомлень є можливість додавання спеціальних символів. Для цього вам необхідно при створенні розсилки вставити потрібний вам символ в поле Текст повідомлення. Обов'язково враховуйте, що один Емодзі може займати більше ніж 1 символ, після його додавання програма пропише вам коректну кількість символів. Якщо повідомлення буде складатися з декількох частин і на межі цих повідомлень буде прописаний Емодзі, то для коректного відображення символ може бути перенесений у наступне повідомлення. При відправці повідомлень, що містять спеціальні символи, рекомендуємо перед проведенням масової розсилки відправити тестові повідомлення для перевірки коректності відправлення.

Відправлення повідомлень у Viber

Питання: Як надіслати повідомлення через Viber?

Відповідь: Для надсилання повідомлень через Viber необхідно зареєструвати ім'я відправника Viber. Для цього заповнюєте форму реєстрації в особистому кабінеті та гарантійний лист на фірмовому бланку компанії.


Питання: Що таке ім'я відправника Viber?

Відповідь: Ім'я відправника – це ім'я, від якого клієнт отримує повідомлення. Як правило, використовується назва бренду. Ім'я відправника Viber може бути до 30 символів, як латиницею, так і кирилицею. Активація імені триває від 1 до 5 днів. Після успішної активації ім'я отримує піктограму верифікації.


Питання: Чи є абонентська плата за Viber-розсилку?

Відповідь: За проведення Viber-розсилки немає абонентської плати, але, якщо Ви хочете використовувати своє ім'я, є обов'язковий місячний платіж у розмірі 5700 грн, які необхідно сплачувати щомісяця. У цю суму входить вартість розсилки. Якщо вартість об'єму повідомлень виходить за рамки абонентської плати, їх відправку необхідно оплачувати окремо.


Питання: Чи можна надсилати повідомлення Viber без реєстрації імені відправника?

Відповідь: Так, якщо Ви не бажаєте реєструвати своє ім'я відправника Viber, Ви можете надсилати повідомлення від нашого стандартного імені. У цьому випадку Ви оплачуєте лише вартість повідомлення.


Питання: Які повідомлення можна надсилати у Viber?

Відповідь: У Viber Ви можете надсилати два типи повідомлень: рекламні та транзакційні. Для рекламних повідомлень є низка обмежень за тематикою. Перед надсиланням транзакційних повідомлень необхідно узгодити з Viber шаблон повідомлення.


Питання: Які повідомлення не можна надсилати через Viber?

Відповідь: Через Viber не можна надсилати повідомлення, наступних тематик:

  • Політичні партії та організації.
  • Азартні ігри та трейдинг – онлайн/офлайн казино, ставки, лотереї, криптовалюта, бінарні опціони та трейдингові компанії.
  • Кредити/кредитні організації та ломбарди, якщо ці послуги не пропонуються зареєстрованими фінансовими установами, такими як банки або з дозволу банку.
  • Контент сексуального характеру та будь-який контент для дорослих.
  • Тютюнова продукція.
  • Алкогольна продукція.
  • Компанії, що займаються торгівлею зброї та заборонених препаратів.
  • Портали та блоги, які не контролюють/модерують контент, що публікується користувачами.
  • Релігійні організації, включаючи церкви, храми, мечеті тощо.
  • Онлайн спіритичні послуги, такі як читання карт таро, астрологічні карти та прогнози і т.п.
  • Сервіси, які можуть вважатися конкурентами Viber. (Instagram, Telegram, WhatsApp, Facebook та будь-яких інших соціальних мереж та програм для обміну повідомленнями/дзвінків.)

Питання: Що робити, якщо клієнт не має Viber?

Відповідь: Тим клієнтам, хто не має Viber, повідомлення можуть автоматично перенаправлятися в SMS. Цю функцію можна настроїти під час створення розсилки.


Питання: Що можна надсилати у Viber розсилці окрім тексту?

Відповідь: у Viber розсилці окрім тексту, Ви також можете надіслати картинку та кнопку. Картинка має бути у розмірі jpg та png. Максимальний розмір – 1600*1200, до 2 Мб. Кнопка може містити посилання до 19 символів.

Не знайшли відповідь на своє питання?

Заповніть форму зворотного зв'язку і ми обов'язково дамо вам відповідь.

SMS-Fly © 2012-2022 All Rights Reserved