СМС-розсилка — звичний канал комунікації для клієнтів банків, кредитних організацій, платіжних сервісів, страхових компаній. Відсоток прочитання SMS тут досягає майже 100%. А тому мобільний маркетинг — найкращий спосіб впливу на цільову аудиторію.
Підвищення ефективності роботи
Нагадування про терміни платежів знизять кредиторську заборгованість. СМС-розсилка для банку зменшить навантаження на операторів кол-центрів.
Сегментування абонентської бази
Надсилайте позичальникам повідомлення про нові ставки по кредитах, власникам кредитних карт — про збільшення безвідсоткового періоду, платіжних карт — можливості кешбека.
Оперативність інформування
Щоб уникнути навіть мінімальну ймовірність збою, ми створили резервний канал, який в разі необхідності візьме на себе частину навантаження.
Довіра клієнтів
Оперативне інформування про всі операції по рахунках підвищує рівень лояльності клієнтів, сприймається ними як ознака прозорості та високої якості сервісу.
| Витрати на розсилку | 31 950 грн |
| — Кількість відісланих СМС | 50 000 |
| — Вартість одного СМС | 0,939 грн |
| Середня конверсія | 3,00% |
| Прибуток клієнта | 111 700 грн |
| Чистий прибуток | 79 750 грн |
| ROI ( 79750 / 31950 ) x 100% | 249% |