Фінансові установи

СМС-розсилка — звичний канал комунікації для клієнтів банків, кредитних організацій, платіжних сервісів, страхових компаній. Відсоток прочитання SMS тут досягає майже 100%. А тому мобільний маркетинг — найкращий спосіб впливу на цільову аудиторію.

Підвищення ефективності роботи

Підвищення ефективності роботи
Нагадування про терміни платежів знизять кредиторську заборгованість. СМС-розсилка для банку зменшить навантаження на операторів кол-центрів.

Сегментування абонентської бази

Сегментування абонентської бази
Надсилайте позичальникам повідомлення про нові ставки по кредитах, власникам кредитних карт — про збільшення безвідсоткового періоду, платіжних карт — можливості кешбека.

Оперативність інформування

Оперативність інформування
Щоб уникнути навіть мінімальну ймовірність збою, ми створили резервний канал, який в разі необхідності візьме на себе частину навантаження.

Довіра клієнтів

Довіра клієнтів
Оперативне інформування про всі операції по рахунках підвищує рівень лояльності клієнтів, сприймається ними як ознака прозорості та високої якості сервісу.

Приклад розрахунку ефективності рекламної СМС-кампанії

uk
Витрати на розсилку 31 950 грн
— Кількість відісланих СМС 50 000
— Вартість одного СМС 0,639 грн
Середня конверсія 3,00%
Прибуток клієнта 111 700 грн
Чистий прибуток 79 750 грн
ROI ( 79750 / 31950 ) x 100% 249%

Приєднуйтесь до сервісу!

SMS-fly © 2012-2024 All Rights Reserved